…daţi-mi timp, că răbdare am eu.

Colibă la munte – machetă scara 1:43 (O)


10 responses

  1. jesus

    3 Iulie 2010 la 17:11

  2. foarte misto.

    5 Iulie 2010 la 7:43

  3. vije

    cooleanu ! bravo ma cristiene !

    12 Iulie 2010 la 8:19

  4. justin

    ce lemn ai folosit la cabana?:D

    30 Aprilie 2011 la 15:12

  5. dodu madalin

    nu stiu cum sa imi fac shi eu un copacel:((:((
    ajutama te roooggg….
    😦

    27 Iunie 2011 la 21:13

  6. Remus

    Buna ziua.Splendid tot ce faceti.Macheta coliba,scara 1:43 (O) cam la ce pret ar fi si ce dimensiune are ? Stima.

    29 Iulie 2014 la 12:55

    • Cristian

      Buna ziua, pentru oferte de pret si orice alte detalii va rog contactati-ma pe mail sau la telefon.

      29 Iulie 2014 la 21:01

      • Adrian Solomon

        Cristian, sint interesat sa cumpar casa de horezu si interiorul de casa (casa bunicii)
        locuiesc in Canada, dar pot aranja cu rude din Romania cind va fi de pick-up
        te rog sa-mi raspunzi care sint modalitatile de a plasa o comanda, de plata si de receptionare
        Multumesc,
        Adrian

        3 Octombrie 2015 la 0:42

  7. GABRIEL TORA

    artist. mare artist.sper sa bem o cana de vin odata.si sa trancanim.

    23 Decembrie 2014 la 11:31

  8. Laura

    Nemaipomenit!!!! Extraordinar! Te rog sa imi spui ca nu vrei sa pleci si tu din Romania. Pentru oameni ca tine inca mai merita ….

    27 Decembrie 2016 la 22:58

Lasă un răspuns

