…daţi-mi timp, că răbdare am eu.

In casa bunicii – interior taranesc scara 1:16


7 responses

  1. Foarte fain ce faci, mai ales ca e in spiritul romanesc. Bun si mottoul tau. Felicitari!

    12 Decembrie 2012 la 12:29

  2. Toata aprecierea si admiratia mea! Nici 1000 de cuvinte, daca as spune, nu ar ajunge…!

    27 Octombrie 2013 la 21:46

  3. GABRIEL TORA

    geniale !!!! ce inseamna PASIUNEA….

    23 Decembrie 2014 la 11:27

  4. Ionescu Leontin

    Cristi esti super genial.Nu stiu cum poti sa ai atata rabdare.Imi place si mie sa lucrez in lemn (hobby),dar inca nu am asa rabdare,cu toate ca prietenii care au vazut putinele mele lucrari,s-au mirat pt. rabdarea si talentul meu,dar vazandu-ti lucrarile,recunosc ca sunt mult in urma, dar nu imi pare rau si ma bucur cand vad asemenea supertalente.Si pentru ca nota 20 nu exista ai multe note de 10 cu plus din partea mea.Spune-mi te rog,daca poti si nu te superi,de unde faci rost de sipcile acelea mici,exista magazine cu astfel de materiale?Dar bisturiul acela,de unde il ai.Eu am facut o casuta dar am folosit lemn din ladite de capsuni si rosii arincate in piata!!!!!

    5 Ianuarie 2015 la 16:18

    • Cristian

      Mersi mult de aprecieri, nu sunt chiar super genial, doar genial :)). Mi-ar face placere sa vad ce lucrezi si tu, imi poti trimite pe mail cateva poze. Sa sti ca deseori mi se intampla cam la fel, prietenii si cei care-mi vad miniaturile sunt foarte incantati dar si eu ma consider in urma cand vad lucrarile altor miniaturisti, nu mai zic de cei cu experienta si traditie de prin tari straine.
      Lemnisoarele mi le procur de pe la ateliere de tamplarie, gasesti multe resturi de care ei vor sa scape si le arunca, iar pentru tine pot fi mana cereasca. Cand nu am timp si chef sa umblu, imi comand repede de pe internet. Tot felul de baghete din lemn de diferite esente gasesti aici: http://www.sierra.ro/Baghete-lemn-%28balsa–fag–pin–brad–mahon–obechi–nuc–tei%29-c206c.html. Tor de pe site-ul lor am luat si bisturiul cu lame de rezerva, dar momentan nu au pe stoc: http://www.sierra.ro/Diverse-%28surubelnite–chei–clesti–%29-c59c.html.
      Spor!

      6 Ianuarie 2015 la 11:04

  5. Lucrarea „In casa bunicii” este si de vanzare?

    20 Ianuarie 2015 la 21:16

Lasă un răspuns

