…daţi-mi timp, că răbdare am eu.

Casă ţărănească – replică scara 1:87 (HO)


casa scara 1:87

9 responses

  1. Adi

    sunt foarte frumoase aceste casute. se vede ca sunt lucrate cu migala si pasiune. as vrea sa construiesc si eu una, insa nu stiu de unde pot procura bucatelele de lemn. intai se face structura din carton? multumesc!

    28 februarie 2014 la 9:43

  2. andrei

    Sunt fericitul posesor al acestei machete . O dovada palpabila de rabdare , meticulozitate si consecventa atunci cand un om normal ar renunta la o astfel de provocare sau ar obtine un rezultat mult sub asteptari . Un sincer BRAVO ! Si la mai multe . Poate un sopron ( grajd ) in continuare …

    1 martie 2014 la 17:31

    • Cristian

      Mersi mult Andrei! Voi citi comentariul tau de fiecare data cand nervii si rabdarea or sa-mi fie puse la incercare. Mersi inca o data pentru tot!
      O rezolvam si cu grajdiul, in curand imi voi face timp sa vizitez cateva obiective din Muzeul Satului. Iti voi trimite atunci poze cu mai multe astfel de anexe gospodaresti, ca sa ai de unde alege.

      1 martie 2014 la 19:31

  3. Absolut superba realizarea. Am avut ocazia sa vad live aceasta bijuterie la scara H0. Foarte foarte frumoasa. Munca, talent si multa rabdare. Felicitari si la mai multe realizari.

    11 martie 2014 la 11:27

  4. Foarte frumoase… Poate scara 1:120 sa fie piatra urmatoare de hotar? O asemenea casuta ar sta frumos pe orice macheta, diorama, etc

    18 iunie 2014 la 15:31

  5. stefan

    Foarte frumos, felicitari realizatorului. M-ar interesa si pe mine pretul acestei case taranesti la scara 1:87.

    30 august 2014 la 16:33

    • Cristian

      Multumesc! La solicitare, v-am raspuns pe mail.

      3 septembrie 2014 la 7:43

  6. Veronica

    Foarte frumoase toate lucrurile pe care le realizati! Vreau sa invat si eu sa fac casute asa! Nu aveti nevoie de un ajutor? Ma ofer voluntar!

    18 iulie 2016 la 13:18

Lasă un comentariu