…daţi-mi timp, că răbdare am eu.

Sura – replica scara 1:87 (HO)


sura taraneasca

4 responses

  1. andrei

    Pentru un viitor propietar ce sunt, las pe altii sa-si dea cu parerea. Eu sunt subiectiv oricum si la ce laude as scrie pe acilea sigur te lasi de modelism…
    Distribuie pe facebook, creste masa publicului tinta.
    Foarte frumos. Incearca sa te faci cunoscut la ceva expozitii.

    9 decembrie 2014 la 20:42

  2. GABRIEL TORA

    …DINCOLO DE PALAVRE….

    23 decembrie 2014 la 11:47

  3. Ana

    Esti cu adevarat grozav. Nici nu mai stiu cum ajuns pe blogul tau, dar sunt foarte recunoscatoare. Felicitari, toate machetele tale sunt cu adevarat reusite, par fara cusur si imi inspira o lume de poveste.

    28 februarie 2015 la 22:00

    • Cristian

      Mersi mult Ana, ma bucur ca le apreciezi, chiar ma straduiesc sa fie fara cusur.

      1 martie 2015 la 19:52

Lasă un comentariu